Friday 10 June 2011

Cand nervozitatea actioneaza asupra creierului...


* Pierd sensul existentei in incercarea de a da glas gandului,cuvintele se sting pe buze,se lupta cu fiinta mea,se lupta sa iasa si sa urle dupa strigatul de ajutor.

*Incercarea de exprimare a sentimentelor si placerilor reprezinta forma cea mai sigura de le ucide.Nimic nu mai are farmec atunci cand incerci sa incadrezi o senzatie in formele imperfecte si incorente ale cuvintelor.

*A rosti sentimentul inseamna a-l ponegri,a ciunti,a-l face sa nu mai aiba nicio insemnatate.

*Ascunde-ti singuratatea in murmurul izvorului pustiu,in adancul infinit al abisului.Ascunde singuratatea si lasa la suprafata doar dezolarea.Simte-te singur!

*Lumea reprezinta motivul si blestemul aruncat de imaginara divinitate asupra visatorilor.

*N-am suportat niciodata prea mult timp senzatia de fericire,In putinele momente in care cred ca am cunoscut-o am avut impresia ca imi arde inima cu lacrimi fierbinti de ceara,ca ma pustieste,ca ma goleste de orice fel de ratiune.Daca nu sufar,nu ma simt om.

*Foaia goala imi taie elanul si curajul de a mai scrie ceva.Ma inspaimanta nemarginirea albului pe care-l asemui cu o pustietate inghetata...Literele insirate fara inteles confera adapostul lacustru pentru un hidrofob.


No comments:

Post a Comment