Saturday 25 June 2011

Ultimatum

Imi intiparesc ultima suflare pe o petala de  lalea neagra si imi astern ultimul gand cu un strop de sange pe scoarta uscata a copacului ce a privit fiecare rasarit si apus si a crescut in acelasi timp cu mine.A fost martorul meu tacut. Martorul bucuriilor,zamebetelor,tristetilor,lacrimilor.La umbra lui am sorbit un bob de roua in linistea deplina,am privit apusul insangerat,am asteptat cu nerabdare inca un rasarit,inca un inceput,inca o zi,inca o etapa.Dar ciclul s-a terminat.Voi inchide intr-un caiet fiecare ramura,intr-un sertar fiecare frunza,trunchiul imi va fi adapost iar radacinile mi le voi infige adanc in inima. Ultima suflare de pe petala lalelei negre se va asterne pe buzele crapate iar ultimul gand scris cu stropul de sange va fi noul tau crez.Atunci vei crede in mine.

No comments:

Post a Comment