Saturday 25 June 2011

Dor Damnat-Stefan Bolea



in ultimul cerc din infern este celula mea
pe-aici nu se afunda nici sobolani nici cartite
sunt singur in infern, infernul incepe azi
spiritul pe masa de tortura
sa-l osandim caci e etern
nu sunt demoni in infernul meu…

deschid televizorul, imi fac ceva de mancare, caut pachetul de tigari infrigurat

ninge afara
e doar un peisaj decupat din almanah
sa-ti descarnez masca de pe fata, natura
sa-ti dea sangele pe nas
sa-ti demonstrez ca esti un fals

cum poti sa privesti abisul
cand abisul e in tine insuti
cum poti sa te uiti in oglinda
fara sa fii ravasit

am sa descompun vocalele din acest urlet
si-am sa le sorb pana mi-e rau
am sa le scuip cu sange in palme
sa-mi vopsesc ochii cu acest fard

prea stramta mi-e totusi eternitatea
poti sa traiesti noua vieti intr-una
cand le-ai murit de fapt pe toate

No comments:

Post a Comment