Sunday 22 May 2011

Burning: A wish - Stefan Bolea

trag perdelele cu ura 
sa ma inghita intunericul 
soarele e azi aducator de moarte
il sageteaza corbii





si mi-e scarba de viata mea
la fel de antrenanta ca cea a unui cadavru
mi-e scarba de mine
am spart oglinda
sa scap de propria mea reflectie
sa scap de mine

am in mine golul
neantul canta in sufletul meu
ma rascoleste ura
zvacneste in ochii mei

nu pot scapa de mine
asa cum nu pot scapa de moarte
cad intr-o prapastie
care se intinde intre mine si mine

tigara o strang intre dinti
as vrea sa mi-o sting in ochi
as vrea sa ma deschid cu un cutit
adanc
sa-mi tai buzele si limba
sa inghit taisul
pana ma inec in propriul meu sange

azi nu mai exista poezie
poemul e mort
cuvintele false vor fi inlocuite
cu spasme
vocalele am sa le musc
am sa le rontai
sa le scuip
iar consoanele am sa le sfartec
am sa le rup
pana ma murdaresc de sange


nu mai sunt cuvinte
doar fumul de tigara
si scrumul care se depune ca praful de meteoriti
nu mai exista poezie
iau flacara in maini
si stropesc poemul cu vapai


No comments:

Post a Comment