Friday 6 May 2011

Tipologia tanarului roman...

Cu toate ca nu-mi face placere sa scriu despre ceea ce urmeaza si ca nu ar trebui sa-mi pierd vremea cu astfel de "oameni?!" dar poate unii dintre voi nu ati avut ocazia sa intalniti cazuri de prostie extrema.
Ok,am avut proasta inspiratie sa intru pe faimosul site de "socializare",cand,hopa,sare un anumit George sa-mi spuna ca "nu intelege poza aia cu gatu' taiat pe calea ferata".Bun,de ce ar trebui sa intelegi tu asa ceva?Ti-a cerut cineva parerea?Te obliga cienva sa te uiti la pozele mele?Nu puteai sa-ti tii parerea pentru tine? Si asta nu e tot,ca dovada ca prostul nu e prost destul pana nu e si fudul. Tot o tinea una si buna pe a lui pana cand ajunge intr-un punct sensibil.Domnul mai are o dilema.Nu intelege de ce barbatii au "peruci"(varianta rudimentara pentru "plete.Am incercat sa-i explic ca "a fi" sau "a nu fi" barbat nu tine nicidecum de "a avea" sau "a nu avea" plete si sa-i spun ca exista,spre marea lui uimire,si femei cu parul scurt. Care e problema cu pletele??? Poze ce urmeza vor demonstra ceea ce spun.
 Acum insa a aparut o noua problema.De ce dam noi din cap?Pentru ca asa vrem,pentru ca asa ne simtim bine,pentru ca ne place sa va vedem mutrele stupefiate,pentru ca noi dam din ce avem mai bun!
Dar omul nu se lasa cu una cu doua.Incearca prin lungi discutii filozofice sa-mi demonstreze ca "maneaua" este muzica "adevarata",ca cei care canta?!(astia pot doar sa croncane si sa behaie) manele se "exprima" in limba romana,nu in alte limbi,Oare de ce? Cunosc vreo alta limba in afara de tiganeasca?

Apoi urmeaza alte demostratie prin care mi se aduce la cunostiinta ca "la TV,nu vezi niciun rocker(nu vezi tu,paricopitatule),ca emisiunile promoveaza manelele si mizeriile de genul asta pentru ca "90% din populatie asta asculta".Da,din pacate astia sunteti,asta e tara in care traim,asta e nivelul la care suntem si ,cel mai crunt e faptul ca astia ca voi se mandresc cu asta.La TV vedeti emisiuni de duzina pentru oamenii de duzina,pentru cei care sunt suficient de reardati ca sa se uite(si sunt destui).
In continurea,circarul isi continua reprezentatia printr-o demonstratie de "forta" si superioritate numerica a celor din specia lui(specie care se raspandeste tot mai mult si tot mai repede)
Un fapt care m-a induiosat pana la lacrimi si care-l aud tot mai des: dorinta oamenilor de a ma "salva",de a ma readuce pe "calea cea buna".Trezireeeeeeeea!!!Eu fac numai lucruri bune,"crestinesti",asa cum se "cere" :)). De unde si pana unde dorinta acuta si arzatoare a acestui milostiv de a ma "salva" pe mine si a ma "scoate din criza de rock"? Trebuie sa recunosc ca e o perla moumentala,ma aflu in criza de rock,ce constatare!
Crezi ca dau 2 bani pe parerile tale sale ale oricarei alte persoane despre ceea ce ascult,ce fac,ce-mi place?NU!.Nu ma intereseaza daca va convine,nu-mi pasa ce parere aveti,nu-mi pasa ce credeti despre mine.
Discutia ce incheie bineinteles cu modestia nemaintalnita a acestei specii,cu fapul ca "este smekeri ei" si ca "face vrea muschii lor" ( asta ca sa ma exprim corespunzator,pe inteles lor)
Cam asta a fost avetura nefericita cu tipul cocalarului manelist( cocalar manelist nu e pleonasm?!? ) care simte nevoia acuta de a se baga in seama.
Imi e mai mult decat scarba sa stiu ca exista oameni ca specimenul prezentat mai sus,ma apuca dracii ca 90% din populatia tarii e asa sau mai rau( se poate si mai rau de atat),ma resemnez cand stiu ca toti se complac in acelasi cacat si peste tot promoveaza prostia si incultura,de cele mai multe ori simt nevoie sa le tai gatul cu ciob si imi imaginez cum ar arata murind in chinuri si intotdeauna ma trezesc la realitate.Realitatea in care nimic nu se va schimba atat timp nu se va ma naste un nou Antonescu sau un nou Hitler care sa aiba fobiile mele.
(Pentru vizualizare: dublu click pe poza)

2 comments: