Thursday 5 May 2011

Inceputuri

Iata-ma pentru prima data in fata unui blog,un blog creat dupa o noapte alba.unul creat,cel mai probabil,din plictiseala.Voi scrie aici ceea ce simt,ceea ce imi place,ce urasc,ce dispretuiesc,ce admir si,in ultima instanta,ce vreau.Pentru inceput :cateva lucruri despre mine de care ar trebui sa tineti cont in cazul in care cineva vrea sa ia legatura cu mine discutand pe diverse teme.
1-Nu suport manelele/manelistii;
2-Nu suport nesimtirea si ipocrizia;
3-Nu accept ca oamenii sa-si formeze pareri(fie ele bune sau proaste) despre mine fara sa ma cunosca;
4-Nu accept sa mi se impuna anumite puncte de vedere doar pentru ca "asa e bine" sau pentru ca "asa face toata lumea";
5-Nu incerca sa-mi contrazici convingerile aducandu-mi argumente pe care nu le poti explica logic si nici intelege;
6-Nu incerca sa faci "fapte de milostenie" incercand sa ma aduci pe "calea cea buna";
7-Nu vreau sa am de-a face ce genul acela de persoane care scuipa seminte pe strada,stau cu ochelari de soare de soare dupa apus,isi dau cu 3432870968245kg de gel pentru ca asa e "cool" sau umbla cu fuste de-o palma pentru ca "trebuie sa ma vada lumea".Stiti bine la ce ma refer: tipul adolescentului roman in anii 2000 imparit in doua categorii,in functie de sex
   * tipul cocalarului
   *tipul pitipoancei
Prin urmare,daca va regasiti in aceasta descriere ati face bine sa inchideti cat mai repede acest blog: NU E PENTRU VOI!
 8.-Ascult rock,printre trupele mele preferate se numara: Rammstein,Nirvana,Korn,Metallica,Nightwish,Trooper,Cargo,Pheonix,Vama s.a
Incheind aceasta introducere,sper sa mai reveniti pe aici,si poate,sa va regasiti in ce voi posta:)

4 comments:

  1. yey..primul post. La mai multe :>

    ReplyDelete
  2. hei, te cunosc ? imi pari foarte cunoscuta :D

    ReplyDelete
  3. Sunt imaginea din oglinda:)) in varianta "horrorifica" (prietenii stiu de ce) :))

    ReplyDelete